Wednesday, August 17, 2011

bahagia selamanya ~

i want to be with you forever sayang !
love you so much damn it ! 
assalamualaikum .. ehem ehem , da lame x update kn ? malas laa nk update . die xbole update sendiri ke eh ? haha .. sewel la ko ni nadya .. mane laa bole = =' .. adoyaiii .. oke okee , be serios .! grr .. saie sedang berbahagie .. with who ? jengg jengg , tnggu entry seterusnye if nk taw . kahkahh .. nii la effect nye if terlebih bahagie .. hehe .. nadya sayang sayang nadya sgt2 .. hahaa .. sape ngak ngerti da udah , buat2 ngerti aja dong ! kn kn , da speaking indon .. ish ishh , terok da nadya ni .. kne hntar kat hospital ni ..kne jmpe dokter cinte .. aww aww .. cm ne nk rawat nadya ni eh ? terok bebeno da budak ni .. grr .. "nadya ni happy sgt hari ni .. nape ko ?" itu lah ayat insyirah ahmad ketika aku sedang bersuka ria di sekolah ! hahaha .. kn da kluar bahasa nerd aku .. grr .. mepek je aku ni .. wey wey ! aku happy sgt wey .. nape ? sebab ade org sayang aku , sebab aku ade org sayang , sebab aku sayang org yg sayang aku .. sape nk taw sape sayang aku ? sape  sapee ? angkat kening mcm ziana zin cepat ! hahahaa .. korg tnggu entry yg akan dtang oke .. don't lolly (worry) laa .. akan ku bgtaw ..

No comments:

Post a Comment