Sunday, January 29, 2012

miss this moment :')

 assalamualaikum reader , heyy . tak sangke ade yang bace blog aku yang hodoh+buruk ni , aku malas la nak edit2 , nk update2 ni . hee . today nak update pasai buah hati , ya yaa . asyik2 pasai buah hati , update laa pasai exam ke ,  brr , pedulik ape aku . esok luse tulat tonggeng aku update pasai exam okay sayang sayang :') , hee .ehh , patah balik kat tajuk atas "MISS THIE MOMENT" okayy , ape korang fikir pasai tajuk tu ? aku date dengan amirul ? salah ! aku otp dengan amirul ? salah ! ya ! betol ! aku skype dengan amirul , wahh . korang mampu ? aku taw korang mampu , BHAHA !  okayy ,bace to topic . aku rinduuuuu die sangat2 ouu , gile2 rinduuu :) , hee . cer tengok gambar ni :>>
hee , kami comel kan ? okayy , aku da lame taw kami comel . BHAHA! perasan again , daa . pape pon , aku akan ingat bende ni sampai aku mati , ya , sampai mati , awat ? kalian tak percaye ? hee . percaye laa ,percayee laa , okay , gedik ! hahaa , sayang , i really really love youu , kite sayangg awak sangat2 , terlalu sayang , teramat sayangg , yaa . sayanggg sangat2 . ILOVEYOUSOMUCH , IMISSYOULIKECRAZY , INEEDYOUINMYLIFE ,

#salam sayang : nadya :')

No comments:

Post a Comment